Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Nástroje utváření pozitivního image
Jirgesová, Markéta ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza firemní image vybrané společnosti. Zvolená společnost je LITEX s.r.o. Rozbor image této společnosti vychází z identifikace prvků, ze kterých se skládá firemní identita, a poté ze zjištění image vnímané spotřebiteli na českém trhu. Dalším cílem je zaměření se na znalost značky a celkové zhodnocení vnímání značky spotřebiteli na trhu. Pro úplnost práce je uvedeno i srovnání některých prvků s největšími konkurenty v odvětví. Práce je pro přehlednost rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou představeny pojmy týkající se image společnosti a ve druhé neboli praktické části je představena společnost LITEX s.r.o. a analyzovány její marketingové a komunikační nástroje.
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Rosí, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Freidinger, Oldřich (oponent)
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně předat veřejnosti základní myšlenky své image.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.